Mis tehtud, mis tegemata, mida teeks veel ...

Kätte on jõudnud aeg teha kokkuvõte.
* Meeskond oli toimekas. Haarasime endaga kaasa kohe kaks agarat algklassiõpetajat: õpetaja Marge ja õpetaja Triinu. I kooliastmele sai kirja pandud palju toredaid mõtteid, kuidas robootika vidinaid kasutada igapäevaselt õppetöös.
* HITSA rahastust me ei saanud. Seega ei jõudnud meile ei mesimummud ega legod.
* Ostsime ise kuus BeeBot-i ja neli OzoBot-i.
* BeeBotid on juba igapäevaselt kasutuses. Koheselt tekkis huvi õpetajatel kasutada oma tundides vahvaid mesilasi. Lapsed küsivad igalt õpetajalt, kas täna meie tunnis ka saaks teha tööd BeeBotidega.
* BeeBotid ei ole mitte ainult I kooliastme tundides kasutusel, vaid ka II koolastme õpetajad on leidnud ideid, kuidas kasutada ning toimetada tunnis minirobotitega.
* OzoBoti vastav tarkvara sai  installitud tahvlitesse, kuid kasutamist peame veel õppima.
* Kõikidele õpetajatele teeme ühiskoolituse. Kes juba on kasutanud vidinaid, saavad ka oma kogemusi jagada.
* Tore on see, et ka lapsed ise tahavad teha õppematte, millel BeeBotiga liigelda.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar